zondag 12 september 2021

Read my lips: you're the best !

 Ik zag de leuke challenge om met een scrapling (ik had er nog nooit van gehoord maar het is een stukje papier van 7 x 28cm) een kaartje te maken.
Ik wist meteen dat ik er een labello in wou maken, was wel even goed kijken hoe en wat, maar het is gelukt :)
 

MFT
CS239 tekst
MFT-1203 lip balm
MFT-1109 strip
Mama elephant 
little cat agenda
Lawn Fawn
LF2576 plaid stencil
Distress oxide
squeezed lemonade
spiced marmalade
worn lipstick
salvaged patina


 
Wil iedereen bedanken voor de leuke reacties, lees ze met veel plezier:)
groetjes Maura

5 opmerkingen:

  1. WAt een leuk idee en leuke tekst, en daar moet je een labello bij gebruiken. Geweldig! Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave scrapling, leuk met deze tekst bij de Labello!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk maar ik zie niet echt dat dit iets voor kinderen zou kunnen zijn.
    We moeten helaas je kaartje verwijderen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om iemand cadeau te doen, bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gedaan!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen