donderdag 20 mei 2021

Hello

 Voor het eerst de bokeh techniek gebruikt, erg leuk om te doen :)
Als eerste heb ik met verschillende blauw tinten oxide een achtergrond gemaakt. Toen heb ik een stuk karton gepakt en daar cirkels uitgehaald. Met Stazon opaque cotton white heb ik toen de cirkels beinkt, goed gedroogd met een heattool. En het stencil verschoven en opnieuw de cirkels beinkt. Zodat je medere lagen krijgt. Tekst erop en klaar is de kaart.
 
 
Avery Elle
ST-21-11 loads of hello
Lawn Fawn
LF2535 stencil
Stazon opaque cotton white
Distress oxide
tumbled glass
broken china
blueprint sketch
faded jeans


Wil iedereen bedanken voor de leuke reacties, lees ze met veel plezier:)
groetjes Maura

3 opmerkingen:

  1. Is een leuke techniek, heel mooi met deze kleurtjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat cool zeg! Ik heb nog niet eerder over de bokeh techniek gehoord, maar jouw kaart ziet er alvast super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken die techniek niet maar het is wel een super mooi effect!! Heel gaaf gedaan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen