vrijdag 9 maart 2018

Naamkaartje

Wat hebben wij (moeder en ik) een Fantastiche dag gehad bij de MDclubdag.
Ben nog in de prijze gevallen met me naamkaartje ook:)
De prachtige Stempel KJ1719 gewonnen, ben er super blij mee.

Dit is mijn naamkaartje
M=muis
A=aardbei
U=uil
R=rozen
A=aap
die lekker aan het knutselen zijn
Gebruikte materialen Marianne Design:
 LR0507 achtergrond
COL1438 muis,COL1438 jurk,COL1384 bloem
LR0510 aardbei
COL1302 uil
LR0505 rozen 
COL1399 aap
COL1445 craft dates
LR0504 labels
CS0921,CR1417 letters

Wil iedereen bedanken voor de leuke reacties, lees ze met veel plezier:)
groetjes Maura

4 opmerkingen:

  1. O, geweldig! Ik snap best dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd en veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, wat een gaaf naamkaartje! En nog heel doordacht ook met al die corresponderende letters...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAAF!! Ontzettend leuk zoals je dit bedacht en gemaakt hebt. Ik snap dat je er een prijs mee gewonnen hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen