donderdag 7 december 2017

Daar zit muziek in

De dochter van me zus heeft onze pianoboekjes geleend om piano te leren spelen.
Daarom heb ik deze kaart met piano voor haar gemaakt.
 

 Gebruikte materialen Marianne Design:
CR1421 ster
CR1367 muzieknootjes, LR0167 groot,CS0997
CR1335,LR0125 sneewvlok
LR0503 vuurpijl
COL1369 rendier
CR0980 tekst,PK9150

doe je met ons mee?
https://de-egel.blogspot.nl/2017/12/december-challenge-47.html

Deze kaart, daar zit een verhaal achter:)
Ik zwem elke week met mijn moeder,zus en vriendin.
Wij hadden het over kaartjes maken(mijn moeder maakt ook).
Een mevrouw hoorde alles aan, en ging ook op mijn blog kijken.
De week erop was ze zo enthousiast. dus ik zei : wil gerust een kaartje voor u maken.Die geef ik dan aan me zus, die maakt ook zelf kaartjes, zei ze
Nou hier is ie dan
Haar zus is zangdocent en begeleid op de piano.
Vandaar de vleugel in parelmoer, haar lievelingkleuren zijn paars en violet .
Hoop dat ze er blij mee zijn:)
 Gebruikte materialen Marianne Design:
LR0501 piano
CS0997 muziekblad 
COL1411 tekkel,COL1355 vos
COL1437,COL1438 muis
COL1369 klokje
CS0991 tekst,CR1391 ticket,CS0947 lied
pk9144 

Wil iedereen bedanken voor de leuke reacties, ik lees ze met veel plezier:)
Groetjes Maura

7 opmerkingen:

  1. Wauw, heel gaaf, Maura! Leuk die piano, echt een beauty. En die met de diertjes is ook heel schattig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gemaakt Maura...

    fijne avond liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Maura! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat prachtige kaartjes, heel leuk met dat verhaal erachter !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Maura, heel mooi gedaan!
    Leuk dat je (weer) meedoet met de '52 Weeks to Christmas'!
    Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen